Skip to content
September 25, 2013 / annapatriciah

Fortsatt kurering och tandis

God morgon!
Ligger under min älskade filt i soffan och har redan tråkigt.
Stefan har tagit barnen till förskola och skola och jag ska väl slå på TV:n för omväxlings skull…. Såg Twilight igår kväll, så måste kanske slå på 2an nu då. Det är något med de filmerna som fångar mig helt. Kanske är det barnsligt, det vet jag inte men den romantiska energin bara strömmar ut ända till soffan och trollbinder mig helt! Så, nu vet ni det. Romantiktorsk!

Hörrni vad kallt det är idag! +3,8 när jag tittade vid kl. 7 och +3,4 nyss. Men solen skiner och det ser ganska vindstilla ut så jag tror säkert det är jätteskönt.

Igår var Alexander hos tandläkaren och var så duktig! Gapade stort och lät henne t o m peta bort lite tandsten!
Han slog i sin ena framtand rejält i våras men den såg bra ut nu, har bara blivit lite sned.
Så med en godkänt-stämpel i rumpan är det nu 2 år tills nästa besök, förhoppningsvis!

20130925-082238.jpg
Avslutar med en bild på min rockrings-stjärna:

20130925-082347.jpgHon är riktigt duktig!

Leave a comment