Skip to content
January 22, 2014 / annapatriciah

Ikea och andra fynd

Igår sällskapade jag lillasyster till Ikea. Jag visste ett par saker jag skulle köpa men kom hem med en stor kasse.. Man hittar alltid mer än man skulle ha från början (99,9% av gångerna iaf). Jag hittade stora läckra sugrör, serveringsskålar i fina färger mm. På hemvägen skulle jag köpa bröd och plättar, men tänka sig att i den lilla butiken utanför kassorna hade de Rösti å fryst mjukbröd – perfekt! De har verkligen nästan allt på detta härliga varuhus!.


Em fick en hylla att ha ovanför skrivbordet, kan behövas till alla hennes pyssel saker. Lycklig är hon över den också:.

Idag då Em var på basket (premiär och hon gillar det massor) så åkte jag och fyndade lite på rean. Tröjor, mössa samt byxor och linne, de två sistnämnda ej på rea. Varför det nu skulle intressera dig, haha! Lite trött nu

Leave a comment