Skip to content
February 6, 2013 / annapatriciah

Men oj! Förlåt så mycket!

Men hur tråkig var jag då!? Här har ni kikat in då och då och så har jag inte gjort en enda uppdatering på över 2 veckor.
Jag ber om ursäkt, vet ju själv hur irriterande det är att besöka en ouppdaterad blogg!
Vad ska jag skylla på? Jaa..mycket träning! Kom igång ordentligt vilket är väldigt kul. Småhängig sedan slutet av förra veckan och nu sjuk. Vad tråååkigt det är! Missade min Sh’Bam ikväll bara för det, känns så tråkigt. Vet ju hur snabbt man tappar styrka och kondis!
Idag har jag haft feber i tre dagar och har mått som sämst, hoppas att bacillerna nådde sin kulmen och nu är på väg bort! Kanske man får jobba EN dag denna vecka iaf. Och vi ska träffa vänner med ny bebis på fredag så imorrn måste jag bli frisk – så är det bara!
Vad har ni haft för er den senaste tiden? Ni som också kör LCHF, hur mår ni? Gamla som nya, tankar och idéer är till för att utbytas.
Jag kan absolut fortfarande bli sugen på dumheter och har provat att äta en smörgås – men fy så dåligt magen mår då! En otrolig skillnad.
Från det ena till det andra:
I söndags tog vi en road trip till svärföräldrarna i Dalarna. Trevligt att ses efter många månader, snökaos ställde till julplaner och sedan sjukdomar men nu så.
Alexander fick hjälpa Farfar att elda i spisen, såå spännande!

20130206-221651.jpg

20130206-221743.jpgMonopol-premiär

20130206-221826.jpgLiten tröttmössa bröt ihop lite och ville inte komma fram. Då la sig Farfar där och gjorde sällskap och det var ju kul, för då kunde man kika lite på Cars tillsammans där nere 🙂

20130206-222153.jpgIda

Leave a comment