Skip to content
January 17, 2013 / annapatriciah

Tiden räcker inte till

Kära nån. Det är så mycket man vill hinna med och ha energi till varje dag!
Jag vill vara den bästa Mamman för mina barn, träna, laga massa god mat, vara en bra sambo, vara pigg och alert på jobbet…. Ja listan kan göras ännu längre men jag tror det räcker sådär för denna gång! Jag hinner med mycket av allt jag vill men min räcker sällan hela vägen. Jag skulle gärna sitta och prata länge med mannen på kvällarna t ex, men då är oftast huvudet så trött att jag bara sitter och glor på tv. Jag skulle också vilja hinna träffa mina vänner oftare förstås.

Nåja, idag började jag dagen med träning och det känns bra. Det gör en pigg! Så förhoppningsvis är jag både en pigg mamma och en pigg sambo i eftermiddag/kväll!
Puss från Mamma Björn

20130117-125552.jpg

Leave a comment